هی روزگار
نوشته شده توسط : VaLkYrY

آدم بايد منگل باشه مگه نه؟ ...

واسه چي ميگم؟

آخه بگو آدم حسابي آدم به خاطر يه چيز بي اهميت ...

خودكشي ميكنه ه ه ...

ديشب ساعت 3 و نيم ...

نياز زنگ زد كه پاشو بيا بيچاره شديم...

واي منم كه در خواب ناز تشريف داشتم ...

داشتم سكته ميكردم...

آخه چي شده نيزي؟ هيچي بابا ...

مرض هيچي ميگي بيچاره شديم بعد ميگي هيچي؟؟؟

ياسي خودكشي كرده...

ها؟

آره بابا شاهين و با دختر ديده ...

-اول با تيغ خودش و خط خطي ميكنه ...بعدم رگش

عجب احمقيه حداقل با طناب نكرد كه درصد مرگ بالا بره...

والكي چه بيشوري الان موقع اين حرفاست؟؟؟

ببخشيد خواستم جو عوض شه ...

الان ميام بجنبا بنزين داري؟

ديگه واسه اينجا دارم اومدم...

هيچي آقا و خانومي كه شما باشين ساعت 4 راه افتادم رسيدم بيمارستان...

رفتم ديدم به آقا شاهين هم كه اينجان ...

سلام والكي جون...

عليك نيگاه تخصير توئه ها ...

بخدا والكي جون اشتباه ميكنه ...

-والكي جون توروخدا يه جور درسش كن من دوسش دارم...

وا ا ا باشه حالا ببينم چي ميشه...

ديگه ساعت 6 بود دكي اومد بيرون گفت خداروشكر زخم خيلي عميق نبوده...

من كه گفتم از اين جراتا نداره...

ااا والكي تو دوس داشتي بميره؟؟؟؟

اولا زبونت و بگاز ...

دوما خداروشكر كه خطر رفع شد...

كه تازه ديديم بله ه ه مامان و باباي ياسي جان تازه وارد ميشون...

اي واي سلام والكي جون...

سلام واي خدارو شكر تو بودي گفتم اگه والكي باشه لازم ني ما خيلي نگران باشيم...

(احساسات و داشتي) بله ه ه ه ه

باباشم كه داش خودكشي ميكرد فقط آخر گفت...

صورتحساب و بهم بدين من جايي كار دارم...

من و نيزي كه ماتمون برد...

اينا اينقدر احساسات خرج ميكنن از حال نميرن...

ديگه ظهر رفتيم اتاقش من تا اون موقع اونجا بودم ...

ولي نيزي با پارسا كار داشتن رفتن بيرون...

ديگه حالش كه بهتر شد مارو ديد كلي هم خوشحال شد ...

ولي با ديدن مامان و باباش ...

خيلي بد شد ...

حالا شاهينم داره منت ميكشه تا بيبينيم چي ميشه...

اي كاش به مامان و باباش نميزنگيدم ...

خيلي آدماي...

بماند بعدم كه پارسا و نيزي و اميد اومدن ملاقاتش...

ايشالا كه حالش بهتر شه ...

البته مارم از درس انداختن دانشگام فرط شد...

تابرم ببينم چي ميشه...

قفون همتون فهلاني باباي

 

 آخر سر نوشت: آقا اگه ميخواي خودكشي كني عين آدم خودكشي كن كه پدر بقيه رو درنياري آخرش كفن و دفن ديگه اينجوري كلي واس شربت و دارو و ... آدم خالي ميشه دمتون جيزززززز...





:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 26 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: